Tjolahopp!


Så var det Tisdag, bara sådär! :)
Dagarna går fort nu... men så skönt att ha älsk hemma i 4 veckor! ♥
Kan verkligen inte bli bättre!

Vi har precis kommit in efter att ha vart ute och busat lite granna och nu håller jag på med lunchen som fick bli raggmunk, bacon & lingonsylt idag innan Liam ska sussa lite, om han nu vill men han är lite trötter! :)

Sen ska jag sätta fart med baket och göra en tårta eftersom älsk fyller år imorgon och det kommer folk hit så någonting måste jag ju ha och bjuda på! :)
Vet bara inte vad jag ska göra för tårta men det blir väl bara att slänga ihop någonting med bär, grädde och vaniljsås eller nå liknande! :)
Huvudsaken den blir god... HaHa

Nä, ska fortsätta med lunchen nu så vi kan vila lite sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0