Tjilevippen!

Sitter i soffan och smälter middagen som vi precis har käkat...
Liam var så trött så han hämtade sin napp & snutte och gick och la sig i sin säng och somnade på en gång!
Han somnade redan strax efter 17.30, sen får vi väl se om han vaknar inatt eller om han sover tills imorgon bitti!
Vart full rulle här hela dagen, busat en massa, vart ute och stojjat och haft oss sen hoppa han även över att sova lunch idag!
Han är inte alls mycket för att sova lunch längre och orkar han hålla sig vaken så är det helt ok om han inte sover!
Själv känner jag mig dööööötrött idag så blir nog en ganska tidig kväll för min del...

Nu när jag bloggar så sitter jag med våran nya surfplatta och det är ju så ovant och krongligt till en början men man lär väl sig till slut! :)
Sen är det en nackdel med surfplatta, man kan inte ladda upp bilder eller så utan det blir precis som näran bloggar från iPhonen eftersom det inte finns någon app till blogg.se ännu!!! Vilket suuuuuger... men jag tänker INTE byta blogg för det!!!

Vi hoppas även på att vi denna veckan ska komma iväg till Eskilstuna zoo , hoppas att det ska bli bra väder bara så det inte ska regna för då är de inge speciellt kul att åka!!!
Nä ska ta och lägga mig med grodan Linus i soffan och mysa lite...
Lite senare blir det att ta en liten bit blåbärspaj & vaniljvisp och bara mysa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0