Söndagar = Booooooring!


Stan är totalt ständ, finns inte ett skit att göra i denna hålan, älsk jobbar, vädret är inge vidare (om ändå detta regnet & åskan kunde komma någon gång)!

Vi har precis ätit lite middag och nu mår jag illa, kan varken äta eller dricka för då kommer illamåendet, huvudvärken sitter fortfarande i... SUCK!
Bara vi inte börjar bli dåliga allihopa här hemma!

Linus ligger och sussar i sin säng så det blir att klä på honom och fixa när han vaknar så Liam kan få gå ut och springa av sig lite.
Sen blir det enbart en massa mys med mina 2 kottar innan Liam ska i säng!

Skönt att älsk kommer hem strax efter 22 idag, men som jag känner mig just nu så lär jag nog sova när han kommer hem!
Så hängig och dåsig i kroppen!

Sen jobbar han bara imorgon (15-00) sen är han ledig i 5 dagar igen! ♥

Aja, ska ta och tvätta av vilden och sen sätta oss och kolla lite på barnkanalen tills Linus vaknar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0