Söndag - En sorgsen dag!!!


... och jag har precis vaknat upp efter att ha legat och vilat i 1½ timme tillsammans med mina underbara barn!
Det var verkligen någonting som behövdes... :)

Thomas är iväg och jobbar, men får se om vi får hem honom innan han slutar vid 22 eller om han orkar jobba hela dagen!
Likaså imorgon får vi se om han åker och jobbar eller om han tar ut semester Måndag, Tisdag för att sedan va pappaledig Onsdag & Torsdag för att sedan gå på 3 veckors semester!

Just nu mår han inte sådär jättebra, och det som händer runtomkring mår väl ingen av oss så värst bra av!
Så jävla less på alla jävla MOTGÅNGAR som kommit och gått hela tiden!
Nu räknar vi bara ner dagarna och hoppas att detta BESKED inte ska vara någon motgång, men som det känns nu så är det bara kaos i våra huvuden!

Jag är så glad att jag har min mamma, pappa & syster som verkligen ställer upp för oss och verkligen bryr sig om det som händer...
Kan prata om allt med dom och dom kommer med så bra svar, vad skulle jag göra utan er!?!?

Det är så mycket nu... orkar knappt tänka klart utan vill bara att detta ska va över!
När ska vi få må bra och va lyckliga utan att det ska komma motgångar hela tiden??????

SKA TÅRARNA ALDRIG SLUTA RINNA, HUR MYCKET KAN MAN GRÅTA EGENTLIGEN!!!!

Man försöker va så stark framför sina barn, men det är fan inte lätt alla gånger!!!
Vill inte att Liam ska se oss såhär då han fattar mer än vad man tror, när han ser mig ledsen kommer han och gosar ner sig och ger mig en kram...
Älskar er över allt annat mina 3 underbara killar!!!


Jag är så glad för dessa 2 helt underbara barn som Thomas har gett mig, det finaste en människa kan få!
Älskar dig över allt annat och hoppas allt ska bli bra nu så vi kan fortsätta leva tillsammans och va lyckliga!

Vi har ju så mycket planer och planeringar I VÅRT LIV och vill inte att dessa ska spricka för detta helvete!

ÄLSKAR DIG & VÅRA BARN SÅ SJUKT MYCKET! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0