Skönt, skönt, skönt!


Idag vart det att ta sig en cykeltur ner på stan för att hämta ut resten av paketet som är till min iPhone, så nu kan jag börja träna på allvar utan att behöva ha telefonen i en ficka eller i handen! ;)
Fick även mitt nya iPhone skal som jag redan har satt på och vart mycket bättre än det förra...

Passade även på att handla lite när jag var nere på stan, dels blöjor till Liam, Lite färdig nan till Linus som vi ska ha med oss på Måndag när vi ska på ZOO, sen vart det lite annat smått & gott som följde med hem! :)

Det vart en cykeltur + att jag gick lite på 7,28 km och tiden vart 58 minuter och jag brände 315 kaloier! :)

Ikväll blir det att gå min vanliga runda på 3 km! :)

Jag känner mig riktigt duktig nu och ger detta inte resultat så vette fan va jag gör, men får som sagt ta den tiden det tar huvudsaken jag känner att jag mår bra! :)
OCH DET GÖR JAG REDAN! :)
Och att va ute och gå eller cykla är bara sååååå UNDERBART!
Sen blir det även att ta med barnen när älsk börjar jobba om jag inte bara går, tränar eller så på morgonen! :)
Men kommer bli att jag tar och går på dagen/kvällen också så då får barna följa med fast det kommer ta längre tid men det bjuder jag på... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0