Säger då det...

Det finns folk som TROR dom vet, kan och är bäst på allt!!! Ta reda på lite fakta innan ni ens uttalar er för ni tror att ni är först med saker och ting!!! Tycker bara det är så sjukt fjantigt av vissa personer! Så man kan inte göra annat än skratta åt dessa människor!!! Men visst folk idag verkar inte få göra saker som andra tror dom är först med då blir det liv i luckan... Ähh, va fan jag ska börja klaga på alla som gör som mig och använder likadana saker som mig för jag var ju FÖRST i världen med detta... HaHa man hör ju hur sjukt det låter!!! Ähh, orka bry sig när folk inte ens vågar erkänna när man tar upp det!!! Jag är iaf nöjd! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0