Så varmt...


men ack så härligt att solen & värmen är tillbaka efter flera dagars grått & trist väder...
Regnet som skulle komma kom ju aldrig så luften har vart äckligt kvav och hemsk!

Idag tänkte vi ju åka in till Eskilstuna men vi ändrade planerna och tänkte att vi åker bara ner på stan här eftersom vi även har Lindex i denna staden!
Visst skulle det va skoj att åka in och strosa runt i andra affärer också men var ju i stort sätt bara Lindex jag skulle in på sen handla vattenmelon m.m!

Så vi bestämde att älsk & barnen stannade hemma så tog jag en cykeltur ner på stan och handlade lite!
Vart en Jump in dress till Liam & 1 body + 1 par byxor till Linus! :)
Tog en ganska stor storlek till Liam (98/104) så han har att växa i och kan även ha den i höst och nästa år!
Annars har han ju storlek 80 i vissa kläder och även 86/92!
Linus fick kläder i storlek 56 fast han fortfarande drunknar i just storlek 56 och även 50 sitter ganska stort på honom fortfarande.
Men hoppas han ska växa i kläderna snart! :)

Köpte även en STOR vattenmelon på 6 kg! :)
Både Liam & jag är tokig i vattenmelon så det lär gå åt här hemma, tänkte också att älsk, jag & Liam skulle ha lite mys ikväll med kex, ost, vattenmelon & vindruvor... göra en liten ostbricka och bara njuta!
Så får vi se om det blir av idag eller om vi tar det imorgon!

Känns som det kommer bli lite förmycket för mig då vi även ska fixa iordning middag som idag blir stuvade makaroner & köttbullar, och ingen av oss känner för att äta förns det svalnat lite mer ute. :)

Aja, det återstår at se hur det blir med den saken!

Alla mina fina killar ligger och vilar här hemma och när Liam har vaknat så ska vi ta och klä på oss för att ta en liten promenad ner till fåren och mata dom hela familjen!
Sen blir det att stanna ute en stund så Liam kan leka av sig lite granna! :)

Ska ta och fixa lite bilder på dagens shopping sen lägga in några bilder på mina underbara barn!

Ha en fortsatt trevlig Onsdag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0