Kvällspromenix!


Den härliga kvällspromenaden är nu avklarad, tog lite längre tid denna gången då Anki & hennes hund Ozzy följde med på promenaden också!
Vi gick inte min vanliga runda utan vi svängde av och gick in i skogen... där vi också hamnade lite vilse men hittade tillslut ut! :)
Vi hamnade mitt bland våra 3 motionsspår! :)

Jag funderar på att börja gå någon av dessa motionsspår, ska bara hitta början på den! HaHa
Va ett spår på 7,5 km och ett på 2,5 km sen va de ett på 5 km någonting... skulle gärna vilja ta den på 5 km sen gå vidare på det på 7,5 km! :)
Men som sagt, bara hitta anslagstavlan där man börjar gå så man hittar ut igen sen är det bara köra på! :)

Anki ska gå med en gång till så ska vi börja med att hitta tavlan där allt står och vilken färg man ska följa m.m!
Ska försöka få med henne flera gånger, skogen är ju sååå härlig att gå i!

Idag vart det en promenad på 4,48 km och det tog 1 timme och 4 minuter och vi brände 258 kalorier...
Så det känns riktigt skönt!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så man är fräsch innan man myser ner sig i soffan med storälsk och bara är! :)
Liam är ju fortfarande vaken... det är ju sommar och han är ledig från dagis, men ska försöka få in hans tider igen lite lätt... men dom senaste dagarna har han velat va vaken längre och det är helt OK för oss just nu... ;)
På sommaren vill man ju inte sitta inne precis och speciellt inte nu när älsk har semester också!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0