Kvällspromenad!


Tog mig en riktigt härlig kvällspromenad efter vi hade käkat middag idag! :)
Känner mig grymt duktig som har tagit mig i kragen och verkligen kommit igång med att komma ut och gå igen!
Nu är det bara gymmet som det ska kommas igång ordentligt med också, men så länge jag kommer ut och går varje dag så är det kanon!
Och jag kommer absolut att försöka gå en promenad på 3km varje morgon efter att jag har ätit frukost och det passar ju perfekt då även älsk är hemma, sen hinner jag även dra ner på gymmet om jag så gärna skulel vilja det eftersom han inte åker och jobbar förns strax efter 14 på dagarna! :)

Nu ikväll vart det en promenad på 43 minuter och en sträcka som vart 3,90 km och jag brände 214 kalorier! ;)
Härligt, härligt!

Med riktigt skön musik i öronen på högsta volym så känns det som man kan gå om och om igen, och med appen i telefonen så får man en riktig peppning och bara vilja gå mer... älskar den!

NU ska jag ta mig ett härligt bad sen blir det att duscha för att sedan sätta mig i soffan och mysa med mina 3 helt underbara killar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0