Kväller!


Nu ikväll är jag helt slut känns det som, eller inte slut så men känns i fötterna att jag har vart ute och gått strax över 1 mil! :)
Men det var som sagt riktigt härligt!

När jag och hunden Ozzy hade kommit hem så vart det att åka iväg och handla lite granna för att sedan komma hem och ut i skogen igen och plocka lite blåbär för att sedan komma in och börja med middagen! :)

Vart en rätt sen middag idag men vad gör det!!! :)

Det vart att grilla fläskfilé, BBQ pommes, sallad och beasås till middag idag och det var riktigt gott!

Har även slängt ihop en blåbärspaj av blåbären jag & Liam var ute och plockade när jag hade kommit hem från affären! :)

Liam är ju tydligen hur pigg som helst idag men hoppas dock han alldeles strax vill sova!

Sen blir det mys med storälsk, äta lite blåbärspaj med vaniljvisp till! :)
Liam får ta sin paj imorgon, vill helst inte han ska äta socker och grejjer innan han ska sova och eftersom allt vart så sent idag så kan han lika gärna få äta blåbärspaj imorgon! :)

Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0