Kväller på er...


Har vart en kanondag med massa bus & mys med familjen!
Jag har dock vart hur trött som helst så idag passade Linus & jag på att vila en liten stund medans älsk & Liam var ute och busade, men sov bara 30 minuter för sen ville Linus ha mat! :)

När älsk & Liam kom in så vart det att fixa iordning lite lunch för att sedan natta Liam så han fick sova lite lunch!
Även Linus somnade så älsk & jag passade på att vila lite också, vi sov i 2 timmar och det var riktigt skönt!

Vädret har ju som sagt inte vart det roligaste idag då det vart äckligt kvavt, åskan har gått en massa men har vart strålande solsken mitt på dagen!
Imorse kom det lite regn, men har väntat på att det skulle ösa ner och rensa luften men icke då! :(
Kan ju hoppas att det kommer imorgon så man kan andas ordentligt igen! :)

Till middag idag bestämde vi oss för att beställa pizza så jag tog mig en kebabpizza & älsk tog hamburgetallrik!
Liam gillar ju kött och pommes så det vart lite blandning av både pizza & pommes för hans del då han inte är så värst förtjust i pizza! :)
Men kebaben slank ner! :)
Jag har över halva pizzan kvar då jag inte får i mig så mycket så jag har ju om jag blir hungrig nu ikväll! HaHa
Om nu inte älsk kommer äta upp den, mig gör det ingenting! :)

Nu ikväll när det vart lite svalare ute så tog jag & Liam och klädde på oss och gick ut i skogen för att plocka lite blåbär!
Det vart inte sådär jättemycket blåbär men det räcker! :)
Liam var mer för att sitta och mumsa i sig blåbären än att lägga ner dom i plastbyttan!
Våran lilla blåbärsnisse, tokig i blåbär är vad han är! :)

Älsk nattade Liam idag, gick med honom till sängen sa godnatt och fick sig en puss sen kom han ut och satte sig i vardagrummet och Liam somnade gott i sin säng! :)
Så skönt att nattningen med Liam går hur bra som helst, sen sover han i sin säng hela natten utan att komma in till oss! :)

Linus ligger och myser mellan mig och älsk med nappen och snutten i högsta hugg! :)
Det är så kul att Linus är vaken som han är, han sover inte mycket på dagarna!
Men såååå skönt att båda barnen sover på nätterna, man känner sig helt utvilad när man får gå upp på morgonen! :)

Nu ska älsk & jag mysa framför någon film med lite gotta sen blir det sängen för våran del också då han ska jobba imorgon!
Men snart är han hemma och har 3 veckors semester!
Liam går ju bara på dagis denna veckan också (Tisdag & Torsdag) sen är han hemma och ledig i 5 veckor! :)

Älsk jobbar bara Söndag & Måndag denna veckan sen är han ledig resten av veckan, pappaledig Tisdag, Onsdag & Torsdag sen är han ledig som vanligt Fredag & Lördag så han blir hemma 5 dagar nästa vecka också! :)
Sen veckan efter det jobbar han bara Söndag, Måndag & Tisdag sen är han ledig och på Söndagen börjar hans semester!
Hur underbart är inte det! :)
Han jobbar bara 5 dagar till, åhh längtar så mycket tills han är hemma igen och hans semester börjar...
Så mycket skojjigheter vi ska försöka hinna med, dels åka till Zoo, ner till mamma/mormor & pappa/morfar och ha det mys och en massa annat! :)
Blir nog mycket familjemys och bus, men lite annat ska vi hinna med också! :)

Nä, nu avslutar jag detta inlägget med några bilder från idag i Linus & Liam´s kategorier! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0