Härligt med Fredag...


och en ny månad, tänk att det redan är 1.a Juni idag! :)
Tiden går verkligen fort, men tur är väl det fast jag vill dock inte att sommaren ska ta slut så den kalla och tråkiga hösten/vintern kommer! :)
Vädret är dock inte de bästa idag, har regnat lite granna men inte nå extremt mycket men solen är inte framme utan det är grått och trist!


Natten som var har vart lite till och från så man kände sig ganska sliten när man skulle gå upp imorse för att göra iordning Liam inför dagis idag!
Linus har velat snutta hela tiden, Liam vaknade och var ledsen... båda barnen är dock förkylda, Liam är värst och Linus börjar bli lite förkyld!
Men när älsk åkte och lämnade Liam på dagis så tog Linus & jag och bäddade ner oss i sängen och sov 2 timmar till! :)
Så nu känner man sig som en ny männiksa, pigg och glad! :)
Även älsk la sig ett tag när han kom hem igen...

Nu ligger Linus på mage i babygymmet och sprattlar på för fullt och jag ska ta och börja röjja lite här hemma efter gårdagen!
Skönt att ha det gjort innan Liam kommer hem! :)

Sen har jag ingen aning vad vi ska hitta på, var tänkt att vi skulle åka in till Eskilstuna idag men blir nog inte av!
Kanske blir imorgon, det får vi se... skulle bli så stressigt att åka in idag eftersom Liam går på dagis!
Vill gärna ha med mig båda barnen in så man slipper stressa!

Ikväll blir det iaf. mys med mina 3 underbara killar, blir nog att vi beställer pizza eller nå annat gottigt till ikväll!
Dock är inte Liam förtjust i varken donken mat eller pizza, så vi får väl se vad vi ska hitta på till honom!
Kan va någon gång han tar någon tugga men inte alls förtjust i snabbmat över huvud taget (är iofs. rätt skönt), jo korv med bröd älskar han! HaHa
Sen pommes kan han äta en del av! :)

Nä, jag ska ta och sätta fart här hemma så det blir någonting gjort!

Hoppas ni får en underbar Fredag! ♥



Uppdatering 12.17

Äsch, jag känner inte alls för snabbmat som pizza, hamburgare eller nå sånt idag så nu har jag börjat förbereda korvstroganoff som vi sen kommer äta tillsammans med ris & grönsaker! :)
Hade sug efter pizza eller nå liknande förut men näää... känner inte alls för det, sen äter ju inte Liam nå värst av det heller så känns bättre med hemlagad mat som vi vet att Liam tycker om också! :)

Korvstroganoff är så gott och speciellt när det fått stå och dragit till sig lite innan man äter det också! :)

Sen blir det nog lite gotta & massa MYS frammåt kvällen, antingen äta lite tårta, glass eller nå sånt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0