Härligt, härligt!


Har vart ute på en långpromenad med barnen, vart nere och matat/tittat på fåren, gått i skogen, plockat både blåbär och Liam plockade lite blommor också!
Liam gick i stort sätt hela vägen själv, och var så mallig när han plockade blommor... dom var visst bara till pappa! HaHa
Linus sover gott just nu och själv ska jag börja förbereda middagen!

Så jävla skönt att älsk jobbar sista dagen för denna veckan idag, visst han jobbar till 00 inatt men ändå!
Känns som denna dagen kommer gå fort ändå, har en del jag ska fixa och dona med här hemma sen efter middagen ska vi ta och gå ut en sväng till! :)
Sen blir det nattning av barn, iaf. för Liam´s del då han ska upp till dagis imorgon bitti!

Denna veckan känns som den kommer bli kanon, på Onsdag ska vi troligen åka in till Eskilstuna och förhoppningsvis träffa Maria & Donny sen ska vi även se till att träffa Lina (Evelina), Magnus & lilla Emelie... sen kanske Magnus son Wille är med också om han nu inte är hos sin mamma denna veckan! :)

Är så glad att jag har min underbara sambo & mina fantastiska barn i mitt liv!
Även mina nära & kära, vännerna... även om vännerna är väldigt som man kan lita på till 100%...
Man märker som sagt vilka man kan lita på och vilka som man inte ska säga saker och ting till! :)


Nu vakna min lilla groda så ska ge honom mat sen sätta fart här hemma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0