Godmorgon Söndag!


Idag är det dags för älsk att jobba igen efter 5 dagars ledighet, han jobbar även imorgon (Måndag) för att sedan va hemma och ledig i 5 dagar igen! :)
Sen jobbar han bara Söndag, Måndag & Tisdag nästa vecka (v.28) sen går han på 3 veckors semester (v.29,30 & 31).
Han har planerat in dessa 10 pappadagar som man får efter förlossningen riktigt bra, han var ju tvungen att ta ut dom innan hans semester började annars så skulle han ha förlorat dagar och det vill han ju inte! :)

Funderar på när jag ska börja ta ut mammaledighet också, men det blir nog nu när Thomas 10 dagar är slut! :)


Natten som vart har vart hur underbar som helst, älsk och jag satt och kollade på någon film som gick på tv´n sen gick vi och la oss.
Jag ammade Linus sen fick han lite ersättning efter det och han somnade gott och sov ända fram till 7 imorse då han ville ha lite tutte igen! :)
Nu sover han gott bredvid pappsen! ♥

Liam har precis vaknat från att ha sovit hur bra som helst inatt! :)
Sitter nu och tittar på katten Gustaf på barnkanalen!

Man känner sig riktigt utvilad idag då man har fått sova utan att behöva upp mitt i natten för att amma eller för att Liam vaknar och är ledsen så man måste bädda ner honom så han känner att vi inte har försvunnit utan finns kvar här hemma sen somnar han om igen!

Så jobbigt då Liam´s sommarförkylning börjar ge med sig då ska Linus ha åkt på nå skit så han börjar bli förkyld! :(
Tycker så synd om dessa små som blir förkylda, skillnad på Liam han kan snyta sig och säga till men dessa små kan inte göra någonting!
Tur att det finns bra hjälpmedel! :)

Sitter och funderar på vad jag & barnen ska ta och hitta på idag då älsk ska jobba...
Tror vi ska ta oss en promenad till någon lekpark så Liam kan springa runt och busa en massa, stan här är ju stängd då det är Söndag idag... Booooring med andra ord!
Iofs. så är denna staden så grymt tråkig ändå att gå i, finns inte ett skit att göra här!
Nu i veckan när älsk är hemma ska vi iaf. ner till banken och fixa sparkonto till Linus sen tror jag nog vi ska ta och åka in till Eskilstuna och strosa runt lite!

I veckan kommer även Linn & lilla Noe hit för att träffa Linus för första gången! ♥
Var grymt länge sedan vi träffade henne!

Hoppas dock att regnet ska komma idag, men dessa vädernissar kan man ALDRIG lita på!

Ska ta och gå ut och mysa med min storkille! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0