Godmorgon Onsdag!


Här hemma är vi pigga & glada idag, vi har sovit som aldrig förr inatt! :)
Linus vaknade vid 3 inatt och ville ha mat sen somnade han glatt om, han äter inte alls lika ofta nu som han gjorde innan!

Liam & jag har precis ätit frulle och älsk sitter och matar lillgrodan...
Vi funderar på vad vi ska hitta på för nå skoj idag, vi måste iofs. bli klara här hemma med allt vi ska göra!
Men vi tar lite i taget än att hålla på en hel dag så någon gång ska vi väl bli klara här hemma! ;)

Vädret är kanon idag, klarblå himmel, sol och redan 20 grader varmt ute! ;)
Hoppas verkligen att detta väder kommer hålla i sig, eller ioaf. va någolunda bra på Måndag då vi ska ut på äventyr hela familjen! ;)
Vi ska ta och åka in till Eskilstuna ZOO och bara ha en heldag och ha det bra...
Liam är hur glad som helst, han är ju TOKIG i alla djur! ;)
Nä det ska bli riktigt mysigt, packa med lite matsäck så vi har på morgonkvisten då vi åker tidigt sen sätta sig på nå mysigt ställe och käka mat där (finns ju massa olika restauranger att välja på).
Sen får vi se om vi går in på tivolit också eller om vi bara går in på djurparken!
Kommer även fotas en hel del!

Vi var ju på Eskilstuna Zoo förra sommaren då Liam var 1 år och då vart det MASSA kort tagna! ;)
Men då va de sjukt mycket folk eftersom allt var gratis den dagen så det lär inte va så mycket folk nu när vi ska dit så man hinner nog med lite mera då!
Inte behöva stressa utan bara ta det lungt!

Jag ska även ta och boka tid för Linus dop som vi ska ha i slutet av detta år, när det blir har jag ingen aning om just nu!
Liam döptes den 7.e November 2009, så vi får se nu när vi får tid för Linus dop!
Är ju semestertider nu, så hon vi ska prata med är inte där men ska ändå ringa ner idag för och se om man kan boka in något datum! ;)

Nä, jag ska nog ta och sätta fart här hemma så vi kommer någon vart...
Ska även ta min runda på 3 km, men om jag tar den nu eller ikväll spelar ingen större roll! :)
Måste ta tag i gymmet också, så kanske åker ner dit idag...
Får även hem mitt paket med resten av sakerna till min iPhone idag så man kan gå utan att ha telefonen i fickan eller handen! :)

Nä, fixa här hemma nu...

Hoppas ni får en bra dag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0