Godmorgon Fredag!


Härligt att vakna upp till en regnig dag, har iofs regnat hela natten och detta behövs verkligen!
Luften känns mycket fräschare nu när regnet ha rensat upp den äckliga och kvava luften vi hade! :)
Nu kan man äntligen andas ordentligt igen!

Älsk & jag hade en riktigt mysig kväll igår, gosade ner oss i soffan och kollade runt på dumburken och bara hade det bra!
Väntade på att Linus skulle vakna någon gång för att äta sitt mål för natten och han vaknade strax innan 00 sen somnade han gott om i sin säng och sover ännu! :)

Natten har med andra ord vart hur bra som helst, älsk och & jag gick och la oss efter att vi gett Linus mat sen somnade vi ganska så fort! :)
Vaknade dock vid halv 3 inatt av att Liam klättrade upp i våran säng och la sig mellan mig & älsk.
Det var EVIGHETER sen han kom in till oss, annars har han sovit i sin säng hela nätterna, han var varken ledsen eller någonting utan ville väl bara gosa ner sig mellan oss!

Nu har Liam och jag precis gått upp och sitter i soffan och tittar på: På rymmen med Pippi Långstrump! :)
Väntar på att älsk & Linus ska vakna också!

Så skönt att Linus sover hela nätterna i sin egen säng också, även om det har vart väldigt mysigt att ha honom mellan oss i våran säng men nu kan man röra sig precis hur man vill och man sover mycket bättre när man inte har någon av barnen i sängen! :)


Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på, det är ju ganska regnigt ute så blir nog att ha en innedag om det inte blir uppehåll!
Det finns ju som sagt regnkläder här hemma så man kan ju alltid gå ut även om det är blött!

Jag funderar iofs. på om jag ska cykla ner och träna idag också eller om jag ska vänta tills imorgon!
Bara dra ner och sätta sig på träningscykeln, köra lite roddmaskin och crosstrainer men vi får se om jag orkar göra det idag eller om jag tar det imorgon!

Känner egentligen bara för att ta det lungt och mysa med min familj idag! ♥

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0