Godmorgon Fredag!


Håller på för fullt här hemma med att plocka och dona just nu... fast tog mig en snabb paus för att göra ett litet blogginlägg! :)

Väntar på att det ska komma en nisse hit och fixa våran ytterdörr med titthål och grejjer, sen ska jag även ta och packa ner det sista som ska med ner till mamma/mormor & pappa/morfar! :)
Ska bli rikitigt skönt att komma iväg några dagar, bara mysa med min familj och ha det bra!
Blir även promenader för min del där nere, gick inte ut på någon igår och det känns! HaHa
Gäller att hålla igång nu så man inte blir "lat"! :)

Liam sitter och kollar på Pingu och Linus sover gott så vi ska fortsätta här hemma så vi blir klara för att sedan bara åka iväg!

Vet inte om det kommer bli någon bloggning när vi är nere hos mamma/mormor & pappa/morfar!

Men hoppas ni får en härlig helg för det ska vi ha! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0