Gårdagens promenad...

...slutade inte alls som den skulle! :)

Är väldigt glad jag hade Anki och hunden Ozzy med mig annas vette sjutton vad jag skulle ha gjort! HaHa
Nä, men så farligt var det inte men vi skulle gå in i skogen och titta hur motionsspårena gick!
Vi tänkte inte gå sådär jättelångt typ 3km bara eftersom båda var trötta sen mådde jag inte speciellt bra, men hela promenaden slutade på att vi gick 7km om inte mer!
Vi gick ju som sagt helt vilse i skogen, det är ju så DÅLIGT markerat på hur spåren går och vi kom ju så klart in på det gröna spåret som är 10km! :)

Men efter mycket om och men så kom vi ut på stora vägen och gick längs skogskanten och kom tillslut fram till husen vi kände igen!

Tråkigt nog så dog ju min iPhone (batteriet tog slut) så exakt hur långt vi gick eller hur mycket kalorier vi brände osv. gick ju inte att se!
Telefonen dog efter 4,80km och då var det en bra bit tills vi var hemma...
Så jag kan ju se hur mycket jag brände tills telefonen dog m.m

Aja, så kan det gå... en kvällspromenad på 7km eller mer har ju aldrig skadat! :)

Nästa gång ska jag nog ha med mig en STOR hink så man kan plocka blåbär eller hallon... kryllar av det i skogen! :)
Stora & fina är dom också...
Igår hittade vi även en kantarell som stod alldeles ensam... om det ändå fanns flera! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0