En härlig famljepromenad!


Efter vi hade käkat middag idag så bestämde vi oss för att ta en promenad hela familjen och bara ha det allmänt bra, rensa tankarna och bara va!
Det vart en promenad på på strax över 1 timme och på 2,95 km! :)

nöjd över min app till iPhonen som jag har tagit ner som visar tiden, hur långt man går, kalorier man brännt m.m, den skickar även statusen till min facebook logg så man blir taggad på att gå ännu längre nästa gång! :)

Det var riktigt skönt ute trots att det kom en del regnstänk, men som tur var slapp vi ösregnet! :)
Liam sprang runt och hade det skojjigt med pappsen medans Linus sussade gott i vagnen!
Vart även en del blåbär & smultronätande för Liam´s del då han helt plötsligt stack in i skogen från vägen... han hade ju fått syn på massa smultron! ;)

Det vart även en del bilder tagna men dom får tala för sig själv!
Blir ett ganska långt inlägg då det är en del omgjorda bilder som kommer upp! :)

Nu ska jag ta och bada med mina 2 fina barn och även duscha Liam & mig själv sen blir det sängen för dom och för mig & storälsk blir det soffmys framför någon film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0