E-tuna ZOO


Imorgon tar jag mina underbara barn, storälsk och mamma/mormor och åker in till zoo! :)
Liam är helt tokig, apa apa apa haha

Det ska bli riktigt mysigt att va borta en hel dag och bara ha det allmänt trevligt!
Mamma/mormor kommer hit imorgon bitti när hon vaknat sen far vi iväg så ikväll ska jag packa ner det vi ska ha även göra iordning lite piknick grejjer som vi ska ha med oss!
Sen blir det även att käka någonting där inne på någon härlig restaurang! :)

En heldag med mamma/mormor är aldrig fel, så underbar och Liam verkligen älskar sin mormor och jag vet att mormor älskar sina barnbarn också! :)

Nu ska jag ta och gå en kvällspromenad... ska nog ta med mig hunden Ozzy också! :)
Fast ikväll blir det nog bara promenaden på 3 km (runt golfbanan)...
Man ska ju orka gå hela dagen imorgon också... haha

Måste även ladda systemkameran! :) VIKTIGT!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0