Dagens träning!


Idag vart det att cykla ner till gymmet för att träna... sen cykla hem igen så lite nytta har man gjort idag! :)
Var ju meningen att jag nu ikväll skulle gå ut och gå min promenix på 3 km el. mer men har sådan jävlig huvudvärk och är dööötrött så jag pallar inte med någon promenad ikväll!
Som tur är så vart det ju gymmet imorse så jag ska ju inte känna mig lat för det! :)

Detta vart gjort idag!

Först en cykeltur ner till gymmet på 3.38 km och där brände jag 82 kalorier

Sen vart det detta på gymmet:

Började med:

20 minuter "fat burn" cykling

Sen vart det:

• Bröst (Chest press) - 25kg 3*10
• Rygg - 25kg 3*10
• Vader - 52kg 3*10
• Ben - 52kg 3*10

Sen avslutade jag med:

20 minuter på roddmaskinen


Efter gymmet vart det att ta cykeln och cykla hem igen, en tur på 3.87 km och jag brände 125 kalorier...
Jag säger då det, dessa j*vla uppförsbackar som är på hemvägen hade jag gärna velat sluppit idag, kände mig helt död när jag kom hem.
Men efteråt var det ju grymt skönt! :)

Att cykla ner på stan så rullar man ju bara nästan! :)

Det var dagens träning det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0