Dagens träning - 14/7 - 2011


Detta är vad jag gjorde på gymmet idag, men satan i gatan vad skönt det var att komma igång med träningen!
Sist jag tränade var den 25/11-2010 så de är ju ett tag sen sist! :)
Började med cykling idag och avslutade med crosstrainer...

20 minuters cykling "fat burn"
10*3 bröst - 25 kg (Chest press)
10*3 mage - 27 kg
10*3 ben - 52 kg
10*3 vader - 52 kg
10*3 rygg - 25 kg
20 minuters crosstrainer "fat burn"


Tog lite bilder idag där jag tränar! :)
Även några bilder på mig själv - men jag är som sagt inte alls nöjd med mig själv efter denna graviditeten men det ska det bli ändring på nu!!!
Jag ska ner till mitt mål hur jobbigt det än kommer att va! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0