Dagens shopping till barnen!


Ville som sagt ha en stor storlek till Liam i denna dressen så den blir hängig precis som min OnePiece dress! :)
Sen att han kan ha den en lång tid utan att växa ur den! :)
Blir perfekt att mysa i och speciellt när hösten kommer, då kan Liam & jag gå runt i våra härliga Jump In och bara mysa! :)
Ska fixa en till Linus också, men fanns bara i stl. 62 nu så jag väntar ett tag med att köpa en till honom!
Var ju inte i denna modellen som det fanns till Linus, men hoppas den finns kvar senare också!
Kommer ju nya kläder hela tiden så...




Kommentarer
Lea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 04:49:57
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0