5 veckors ledighet!


Idag var det sista dagen för Liam att vara på dagis så nu ska han va hemma och ledig i 5 veckor! :)

Va massa skoj och mysigt vi ska ha tillsammans, och snart har även älsk 3 veckors semester + att han är pappaledig denna veckan och även 2 dagar nästa vecka så blir mer än 3 veckor vi har honom hemma!
Han har planerat dessa 10 dagar man får efter förlossningen hur bra som helst, så vi har honom hemma många dagar i sträck! :)

Hur underbart som helst! ♥

Älskar min underbara familj! ♥


Kommentarer
Edith

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 07:43:53
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0