10 KM


Tjoheeej...idag tog jag hunden Ozzy med mig på en motionsrunda! :)
Valde att gå det längsta motionsspåret på 10 KM och det var riktigt skönt måste jag säga!
Dock så var det en del krongliga stigar man fick gå på mot slutet då det växt igen lite men det gjorde absolut ingenting, vi tog oss ju igenom! :)
Det var massa folk ute som gick samma spår som mig men dom gick tydligen någon annan väg och jag följde dom gröna skyltarna! HaHa
Aja, så kan det gå... man får nog gå runt i skogen och kolla vart man mer kan gå så man slipper dessa krongliga vägarna!

Och inte nog med det, när vi kom in där det vuxit igen en del så låg det en ormjävel mitt på stigen som jag höll på att trampa på...
Trodde fan jag skulle dö.. det värsta jag vet är ormar!

Sammanlagt vart det en promenad på 10,94 KM och tiden vart 1:59:36 och jag brände 611 kalorier! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0