-2 kg

på 3 dagar...det är inte illa pinkat de! :)
Trodde det skulle bli en STOR besvikelse när jag ställde mig på vågen idag men det vart det ju inte! :)
Att gå ut och gå dessa promenader jag gör verkar göra sitt och likaså träningen på gymmet!
Fast jag går ju ut och går varje dag och tränar på gymmet gör jag bara då och då...

Nä, detta kändes riktigt härligt! :)

Vart ju så SJUKT deprimerad när jag ställde mig på vågen efter att jag hade gått ner allt efter förlossningen och vågen sen visa att jag hade gått upp.

Sen har jag även slutat dricka cola...
var ju som sagt colaberoende innan men nu är det slut med det!
Hade en grym huvudvärk efter jag slutade med cola men nu har det slutat så känns väldigt bra! ;)

Nu börjar jag komma i form och ta mig ner till mitt mål!! HEJJA HEJJA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0