Wohooo...

Idag fick vi oväntat besök av min käre mor & syster! ♥
Så vi åkte iväg och handlade lite granna, sen åkte jag även iväg med Anki & Stefan! ;)

Fick även en glad överraskning av min käre mor... den 17.e Februari åker mamma, jag & syster till Tallin! ;)
Resan är bokad och betald redan! ;)
Ska bli väldigt skönt att komma iväg men kommer sakna min lilla prins dom dagarna vi är borta!
Men han kommer få det bra med pappsen sin! ♥

Man får väl se om man hittar nå skoj att handla, finns ju en del! ;)
Nä, de ska bli riktigt skönt att komma iväg som sagt! ;)

Ska ta och fixa iordning middagen nu, hemmagjord pizza... smarr! ;)
Sen blir det bara massa mys med min underbara familj, kolla film och äta lite gotta! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0