Vilken Söndag!

Kollade precis på termometern och den visar 3,3 plussgrader... härligt, härligt...
Man hör hur snön smällter och hur det droppar på balkongen, hoppas bara detta väder håller i sig så det inte blir minusgrader igen och kommer en massa snö! ;)
Man kan ju alltid hålla tummarna!
Längtar så sjukt mycket till våren/sommaren och värmen!

Får se vad denna dagen har att erbjuda, hoppas den blir bra iaf.
Storälsk ska ju åka och jobba, men jobbar inte till 00 eftersom han ska upp och iväg till Örebro Sjukhus imorgon bitti på återkontroll! ;)
Så imorgon är han ledig, är väldigt skönt...
Även om han inte är hemma så kommer han hem på dagen så man får ju lite extratid! ;)

Hoppas att Linn & goa Noe kommer hit idag, så barnen kan busa en massa...
Liam har ju saknat Noe så mycket! ;)
Om dom inte skulle komma så får vi hitta på nå annat skoj, nu när det är så pass "varmt" ute så blir det nog att gå ut och busa en massa! ;)

Jag har sovit som en kratta inatt och är hur trött som helst men kan inte sova! ;(
Vaknat stup i ett, varför vet jag inte...


Ska ta och göra iordning mig en kopp varm te och läsa runt lite på nätet tills mina älsklingar vaknar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0