Utvecklingssamtal på dagis!

Idag var det som sagt utvecklingssamtal på dagis! ;)
Det gick hur bra som helst, fanns ingenting negativt att säga från varken min eller från fröknarnas håll!
Utan dom tycker Liam är en riktig charmknutte och han tyr sig till dom andra barnen, leker och stojar och har jättekul på dagis!
Känns väldigt skönt & tryggt att höra! ;)
Han verkar trivas kanon på just den avdelningen har är på!
Liam blir ju hur glad som helst när man säger att han ska få gå till dagis, då springer han till grinden och står och hoppar av glädje! ;)

Nä, det kändes faktiskt riktigt bra att prata hur det är och går på dagis!
Vi pratade även lite annat struntprat och det var väldigt skönt! ;)

Efter att vi hade haft utvecklingssamtalet så skulle jag gå in och hämta lillklimpen men han var fullt upptagen att leka, klättra och busa med dom andra barnen så mamma dög inte just då! HaHa
Men till slut kom han springandes till mig och tog mig i handen så då kunde vi gå och klä på oss och gå hemmåt! ;)
Idag vart det pulkaåkning från dagis och det är någonting han gillar! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0