Ute och busat!

Nu har vi precis kommit in från att ha vart ute 1 timme i det härliga vädret! ;)
Det var varken för kallt eller varmt ute, utan helt lagom och Liam hade så kul med sin spade & hink genom att rensa snö från rabatten! ;)
Hjälpte såklart mamma att rensa bort all snö där ifrån! ;)
Men det kommer väl mer snö, skulle inte förvåna mig Januari månad är ju inte ens slut så!

Nu ska jag sätta fart med käket (pommes & hamburgekött).
Sen ska eller MÅSTE jag iväg och handla choklad, är så sjukt sugen på choklad och har vart det ända sen igår! ;)

Någon av dessa 3 blir det! ;)
Mina absoluta FAVORITER!!!
Men apelsinkrokanten är den största favoriten! ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0