Trötter... Zzzznark!

Känns som det har vart en lång dag idag, gick upp tidigt och har inte vilat någonting på hela dagen!
När jag vart och lämnat Liam på dagis imorse så tog jag tag i städningen på en gång när jag kom hem, diskade, dammsög, skurade golven, plockade och donade, la in alla leksaker där dom ska va, vek tvätt och la in den och en massa mer! ;)
Var riktigt skönt att få det gjort, så nu doftar det gott här hemma! (liljokonvalj)

Senare på dagen så åkte vi och storhandlade, även det känns riktigt skönt att ha gjort! ;)
Passade även på att köpa 3 pkt blöjor och betala för 2,
så nu finns det massa blöjor här hemma eftersom vi även fick 3 pkt av mamma/mormor! ;)
Man får passa på när det är billigt! HaHa

Skönt att ha en matsedel för 5 veckor frammåt så man vet vad man ska ha just den dagen!
Sen handlar man inte hem en massa onödiga saker heller, och det är ju positivt då jag har börjat med mitt nya liv! ;)

När vi vart iväg och handlat fick Liam vara inne hos Karin medans jag plockade in och så i kyl & frys sen vart vi bjudna på mat! ;)
Julkorv & potatismos, måste säga att det var faktiskt riktigt gott! HaHa
Liam åt inte så värst mycket, iofs åt han massa på dagis idag tydligen sen tröck han i sig 2 bananer när vi var och handlade på Willys! ;)

Och nu så sitter man här, men funderar på att göra iordning en smörgås sen gå och lägga mig också!
Är så trött så det känns som jag skulle kunna somna här sittandes! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0