Trött... och illamående!

Så ikväll blir det en tidig kväll för min del känner jag...
Upp till dagis imorgon bitti sen vid hämtning ska vi ha utvecklingssamtal, ska bli kul att se va dom har att säga! ;)

Idag har vi vart ute och busat en massa på gården, sen har vi inte gjort så värst mycket mer förutom att vi fixa iordning käk (kyckling, ris, currysås & grönsaker).
Det var riktigt smarrigt, va ett tag sedan man åt det! ;)
Efter maten fick lillfisen ta sig ett härligt bad då hela han var full med både ris & currysås! ;)

Men nu har jag börjat må riktigt illa & är väldigt trött!
Så nu ska jag ta och lägga mig i soffan med min lilla prins & kolla på barnkanalen (pingu) sen blire välling och bums i säng! ♥
Skönt att få lite ensamtid och bara ligga och slappa i soffan och vara för sig själv! ;)
Själv och själv `´Lillen`´ har ju sina tider den ska böka runt och det är ju vid denna tiden och ett tag framöver! ;)
Men mysigt! ♥

Tror jag ska ta mig ett härligt och varmt skumbad när jag nattat lillfisen sen lägga mig och slöa i soffan! ;)

Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0