Trevligt! ♥

Har precis haft besök av mamma/momor, pappa/morfar & syster/moster Madde! ;)
Det var riktigt trevligt, fikade och pratade en massa.
Liam fick även 3 paket med Libero Up & Go blöjor, det tackar vi för! ;)
Alltid bra med en massa blöjor och så värst billigt med blöjor är det ju inte i längden! ;)

Annars har det inte hänt så värst mycket idag faktiskt, har plockat och donat lite här hemma men känner mig så seg idag så jag orkar inte göra så mycket heller! ;)
Har i alla fall sorterat massor av bilder och har kopierat över alla bilder från mobilen & systemkameran till datorn så nu är iaf. systemkameran helt tom! ;)
Mobilen vill jag inte ta bort bilderna från! ;)
resten av dagen blir det enbart att slappa och ha det mys med min underbara familj!

Frammåt kvällen blir det nog att ha lite mys med gotta
då det inte vart så mycket igår då vi var riktigt trötta alla 3 så vi la oss väldigt tidigt!
Ska även fixa iordning middag, men känns som jag inte orkar det idag! HaHa
Men man måste ju äta, så idag blir det enbart pommes & korv... men det är gott och Liam älskar korv så han äter det glatt! ;)

`´Lillen`´ har även sparkat på som bara den idag! ;)
Känns som h*n har rena boxningsmatchen i magen, vissa sparkar har verkligen kännts!
Men är så mysigt! ;)
Vi läääängtar så mycket efter dig `´Lillen`´!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0