Tråkigaste Söndagen på länge...

Det är precis vad det är...
Älsk åker och jobbar nu, vilket är grymt tråkigt...
Man önskar att han kunde va hemma jämt men det går ju inte precis! ;)
Stan är helt totalt stängd idag så man kan inte åka ner dit för att strosa runt vilket är jäkligt tråkigt!
Önskar det var sommar och sol så man kunde va ute en massa och bara vara i det härliga sommarvädret!
Detta väder gör en bara grymt deprimerad...

Men man får se det positivt, snön håller på och smälter bort, vi har plussgrader men det regnar lite granna så man känner inte för att gå ut precis! ;)
Lilleman ligger och sover och jag känner mig totalt rastlös, finns inte ett dugg att göra!

Skulle så gärna vilja flytta här ifrån, närmre min familj och vänner!
Denna hålan gör mig tokig, men vi får se vad tiden visar...
Tids nog kommer vi nog flytta och få börja om på nytt där vi kommer trivas!
Det är jobbigt när varken jag eller älsk har körkort, man kan ju inte flytta precis vart som helst heller eftersom han har sitt jobb här och kommunikationen är då inte den bästa!
Vi flyttade hit pga. en anledning att hans jobb flyttade hit från Sthlm.
Innan bodde vi i Södertälje
, visst vi trivdes där men den staden har bara blivit värre och värre hela tiden så vi är ganska glada att vi har flyttat där ifrån!
Skulle aldrig vilja ha Liam på dagis där precis, bara tanken på att han skulle växa upp i Södertälje skulle skrämma mig!
Massa bråk, hat, misshandel, skottlossning stup i ett + en massa andra saker man skulle kunna rabbla upp!
Nä jag är som sagt glad att vi har flyttat där ifrån!

Men jag skulle hellre se vi flyttade åt andra håller där jag har min familj + vänner, flyttade ju bara längre ifrån dom! ;(

Man skulle vinna flera miljoner på lotto eller nå så man kunde göra precis vad man ville, flyta dit man vill och bara ha det bra och börja om från början!
Men jag skulle nog inte bli så värst lycklig över alla pengar, men just kunna köpa sitt drömhus, komma närmre familjen och bara få må bra är en dröm som jag önskar går i uppfyllelse en vacker dag!
Bara vinna pengar så man kan köpa sitt drömhus och renovera det precis som man vill ha det... det är någonting jag önskar! ;)

Jag har min underbara familj så en dröm har ju redan blivit till och nu väntar vi tillökning vilket gör mig ännu lyckligare!
Älskar min familj över allt annat!
Ingenting kan få mig att må bättre!

Visst jag har mått dåligt, det har hänt väldigt tråkiga saker, men samtidigt har man försökt visa att man mår hur bra som helst fast man inte gör det innombords!
Men man vill inte visa för folk hur man egentligen mår!

Ska bli så skönt att komma bort i Februari med min älskade mamma & syster från Torsdag - Lördag då vi åker iväg på kryssning till Tallin! ;)
Jag åker inte för att shoppa en massa utan för att komma bort här ifrån ett tag och bara få vara!
Känner att jag behöver det, visst kommer jag sakna min lilla prins & min stora kärlek som kommer att vara hemma.
Men jag vet att dom kommer att få det jätteskoj tillsammans + att det är skönt för dom att bara få ha lite pappa & son tid! ;)
Nää det ska faktiskt bli superskönt att få komma bort, även om det bara handlar om att jag åker på dagen på Torsdagen och kommer hem på dagen på Lördagen, men det är ändå 2 nätter utan mina 2 älsklingar!

Jag längtar så mycket till sommaren då 3 blir 4, då man blir mycket piggare och gladare... ;)
En sak har jag sagt till mig själv, när den nya familjemedlemmen är hos oss blir det att åka iväg och ha kul och inte bara va hemma, gå ut på gården, åka ner på stan eller nå sånt!
Utan lämna denna hålan och bara umgås med nära & kära, det tror jag både jag & barnen skulle må bra av!
Visst skulle man sakna storälsk, men när han ändå jobbar och man ses ett tag innan han åker sen när han kommer hem går man och lägger sig då kan jag lika gärna ta barnen och åka iväg ett tag och bara ha det så bra som möjligt! ;)

Redan nu så ska jag ju försöka åka iväg med Linn & Noe på kryssning och självklart ska Liam åka med också!
Så skönt att bara få komma bort och bara få vara!

Jag kan inte säga någonting dåligt om Linn
hon är väldens underbaraste människa, vi har haft så kul ihop men sen tappade vi kontakten i några år men har nu kontakt igen!
Jag är väldigt stolt över henne, och älskar henne över allt annat, hon ställer upp och skulle jag bara visa för henne hur man egentligen mår ibland så vet jag att hon skulle stötta mig!
Hon har väldens underbaraste son som är 5 månader äldre än Liam och dom går så himla bra ihop.
Leker, busar och har allmänt kul tillsammans och det är så underbart att se dom två ihop när dom skrattar och leker med varandra!
Linn är även gudmor till Liam och självklart så hoppas jag och önskar att hon vill va det till "lillen" när h*n vill komma ut också! ;)
Man kan inte få en bättre gudmor än henne, väldens underbaraste människa!


Ursäkta, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite granna!
Nu ska jag ta min nyvakna lilla prins som ligger i sängen och ropar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0