Tjopp, tjopp!

Då var man uppe igen efter 3 timmars skön sömn! ;)
Mår illa och har spytt som en gris
, hoppas bara att inte magsjukan har kommit till mig nu!
Går en massa magsjuka på T´s jobb, där det är flera stycken som ligger hemma och är sjuka!
Hoppas verkligen detta bara var någonting tillfälligt...
Är så less på att va sjuk & dålig nu, räcker med denna förkylning & hostan som absolut inte vill ge med sig!

Ska ta och försöka få i mig någonting och se om jag får behålla det!

Hoppas bara jag är bättre imogon
, visst är inte jag som ska lämna Liam på dagis men jag som ska hämta han och sitta på utvecklingssamtal!
Men det ska nog gå bra! ;)

Nu äta sen tror jag att jag ska lägga mig och glo på film igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0