Suck, för denna jävla snö!

Snön vräker ner, blåser som om det vore rena stormen så snön flyr bara runt...
Tycker gott det kan räcka nu och att snön ska börja smälta bort! ;)
Vill gärna ha vår/sommar nu... så skönt när det är sol och värme ute!
Finns så mycket mer att göra då, man blir piggare, gladare och allt det där! ;)
Nu känner man sig bara helt deprimerad, trött, slut och helt orklös...
Detta väder är verkligen hemskt!

Man får klaga lite också! ;)
Jag har ingenting emot vintern så, men det får gärna sluta komma ner snö och börja smälta bort lite! ;)

Alldeles strax ska storälsk åka och jobba, sista dagen för denna veckan! ;)
Han var ju hemma & ledig igår så känns konstigt att han ska åka och jobba idag, hade hellre haft han hemma idag så hade han vart långledig men nä så är det inte! ;)
Aja, denna dagen hoppas man går fort iaf.
Lilleman ligger och sussar nu men när han vaknar blir det en massa bus, ska även dammsuga av och svabba golven + plocka och dona lite!
Det har jag sagt länge nu att jag ska plocka och dona men har lixom inte funnits ork eller lust till det! HaHa
Men idag ska jag få tummen ur r*ven och fixa här hemma! ;)

Längtar också efter den 18.e januari då troligen min syster kommer hit! ;)
Fast vi får se hur det blir med den saken.
Hon ska även vara här och ta hand om Liam när vi ska åka in till förlossningen med denna lillen i magen! ;)
Är så glad att hon finns, hon ställer upp i vått & torrt! ;)

USCH, vad det snöar, bara vräker ner... men det är inte så kallt som tur är så det kanske inte stannar så värst länge utan börjar smälta bort rätt fort...
Istapparna har ju redan börjat smälta så man kan ju hoppas att snöhelvetet också gör det! ;)

Ska ta och börja dona lite här hemma...
Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0