Suck för denna jävla snö!

Nu är jag grymt less på snön som faller ner, och det är inte lite heller...
Men det är nollgradigt ute så hoppas skiten försvinner lika snabbt! ;)

Har precis kommit hem efter att ha lämnat lillfisen på dagis, gick kanon! ;)
Så nu har jag faktiskt tänkt att ta och börja städa och dona här hemma innan det är dags att gå tillbaks till dagis för utvecklingssamtal och hämta hem min lilla prins igen! ;)

Annars lär det inte hända så värst mycket idag, kanske åker iväg och handlar men det får vi se om det blir av!
Skulle va skönt att handla hem till månadens matlista! ;)
Men ska nog ändra matlistan lite granna, så vi får väl se!
Måste ju skriva upp en shoppinglista annars lär jag glömma hälften som ska handlas hem! HaHa

Aja, nu ska jag börja städa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0