Stackars lillhjärtat! ♥

Jag lider verkligen med min lilla klimp som har så himla ont i sin mun nu!
Han vaknade vid 23 och var helt hysterisk och tuggade grymt mycket på nappen precis där den 17e & 18e tanden är på G upp!
Satte mig vid sängen och smekte hans hår & rygg, han lugnade ner sig och somnade om men så fort jag reste mig vaknade han och var hysterisk igen så gav honom lite alvedon.
Men inget hjälpte så han fick komma upp i famnen och somnade om på en gång!
Så fort man la ner han vaknade han igen! ;(
Dessa tänder är verkligen inte roliga, han har inte haft nå problem med dom andra tänderna han har fått utan bara dessa stora hörntänderna...
Han har ju 2 stora hörntänder redan, men dom var inte alls detta problemet med.

Nu ligger han här brevid mig i sängen, men vägrar somna!
Förstår att han har ont!

Det gör ont i mamma hjärtat att se sin lilla klimp ha såhär ont!
Ska ta och gosa lite och se om han vill somna om, för nå grymt trött är han!
Så är det dagis imorgon också, får se hur det ska gå!

Godnatt & sov så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0