Söndag!

Så var det Söndag och ny graviditetsvecka! (Enligt det jag själv räknat ut)
Men eftersom jag vart flyttad 5 dagar frammåt till den 10.e Juni på UL så ska jag nog ändra till det datumet! :)
Sen får vi väl se vad nästa UL säger om jag blir flyttad mer eller om jag blir tillbakaflyttad!
`´Lillen`´ i magen var ju planerad till 100% denna gången så vi har ganska bra koll på när, var & hur! :)
Så tycker att mitt datum borde stämmer ganska väl eftersom vi gjorde både ÄL test sen graviditetstest! :)
Aja, ska ändra till den 10.e Juni så nu kommer jag gå in i ny graviditetsvecka varje Lördag istället för Söndag...

Så då gick jag in i V.22 igår! ♥
Enligt Familjeliv går jag in i v.23 Lördagen den 5.e Februari så jag går väl på det! :)

Spelar lixom inte så stor roll, `´Lillen`´ kommer ut när h*n är helt redo om det så är innan BF eller efter BF har ingen som helst betydelse! :)

Men det ska bli kul att se vad nästa UL kommer att säga för datum! :)
När jag väntade Liam vart jag också flyttad frammåt
, först var det beräknat till den 19.e Juni men vart flyttad till den 26.e Juni enligt UL och han föddes 4 dagar efter BF den 30.e Juni! ♥
Och eftersom han inte växte som han skulle pga. att jag inte fick i mig tillräckligt med näring pga. min OP så var det UL efter UL, men när han väl kom ut vägde han 2890 g & var 50 cm...
En liten rackare! :)
Det var VÄLDIGT SKÖNT att han kom ut den 30.e Juni annars ville dom sätta igång mig pga. tillväxten! :)
Skulle egentligen in på ett sista UL kl 9 på morgonen, men det hann jag aldrig med då vi var tvugna att åka in så vi var där till 9.20 sen var Liam uta 10.53! :)
Men hade inga värkar eller någonting förns dom satte på CTG kurvan, då börjades det, men jag var öppen 5 cm när jag kom in.
Så dom tog mig till vårat förlossningrum på en gång nästan och när vi kom in dit var jag öppen 7 cm så det gick undan!
Älsk som skulle lägga sig på sängen och vila, men dom motade bort han och sa att det var dax nu! :)
Så underbart!

Hoppas dock att denna ska växa lite bättre, fast det ser dom ju på UL hur det går!
Men det återstår att se hur mycket h*n kommer väga och så när h*n kommer ut! :)

Längtar tills den 10.e Februari då vi ska in till BM igen på kontroll! :)
Att bara få prata om hur man känner sig m.m får en så mycket lugnare, hjärtljuden och det hör vi ju här hemma men alltid kul att se vad dom ligger på! :)
Sen får vi reda på när jag ska in på UL igen...
Härligt att se det lilla livet! ♥

Nog med babbel nu, skönt att skriva av sig lite! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0