Skönt, skönt, skönt...

Nu är lillemans rum helt klart, rensat ur en massa leksaker som vi plockat ner i förrådet som han aldrig leker med, dammsugit, skurat golvet och fixat & donat där inne!
Har även gjort rent hela badrummet från golv till tak! ;)
Doftar så gott här hemma nu...
Sen är det bara dammsuga & skura golven i resten av lägenheten kvar, men det kan jag göra när jag har hämtat hem min lilla prins från dagis! ;)
Vilket jag faktiskt ska gå och göra nu!
Man hinner med så himla mycket när han är på dagis, så himla skönt!
Men imorgon är han hemma och är ledig sen ska han till dagis på Fredag igen, och då är även storälsk hemma och ledig! ;)

Solen skiner och man känner sig så himla pigg & glad, så nu när jag hämtat lillfisen på dagis så blir det at va ute på framsidan ett tag och busa lite granna för att sen gå in och äta lite mellis (frukt).

Jag har även idag budat på en bärsjal på tradera, hoppas jag vinner den! ;)
Skönare att ha bärsjal än bärsele när `´Lillen`´ tittar ut! ;)

Aja, nu är det dags att klä på sig ytterkläderna och traska iväg till dagis och hämta hem min underbara lilla prins! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0