Så sugen på chokladbollar...

Men insåg precis att kaffet är slut här hemma, sen tror jag inte att vi har kokosflingor heller...
Fast resten av ingredienserna finns hemma...
Suck, jag som är så sugen... ska man orka klä på lilleman och slita ut vagenen för att gå en bra bit bort till affären och handla hem kaffe & kokosflingor???
Ja vet inte riktigt om jag känner för det, kan ju alltid höra med Anki om hon har några matskedar kaffe och de hemma... Tur man har underbara grannar... :)

Eftersom jag inte är någon kaffedrickare så har jag ingen koll på om kaffet är slut eller inte, det är Thomas uppgift! HaHa

Aja, får se hur det blir... men chokladbollar ska jag iaf. ta och baka och frysa in! :)
Alltid bra att ha om man blir sugen på det! :)


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Mmmums vad gott! Vi åt chokladbollar häromdagen :)

2011-02-01 @ 09:12:20
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0