Så himla mycket tankar...

som snurrar runt i mitt huvud just nu... både bra men också dåliga!!!
Det mesta känns bara jobbigt just nu... det är mycket tankar kring graviditeten, i början tänkte jag inte så mycket på det men nu kommer alla tankarna.
Visst både jag och T har känt bebis, det bubblar, sparkat och så... men nu på ett tag har det vart väldigt lugnt!
Men det kanske kommer, oftast brukar man ju börja känna det i v. 20. (kan även va så för omföderskor)
Fast jag kände redan dom första i v. 13-14 men sen har det vart ganska så lugnt!
Aja, det återstår att se hur det blir, skönt att komma till BM i början av Februari iaf. men det känns som en evighet tills dess!
Jag känner mig inte ens gravid, konstig känsla men så är det...
Hade exakt samma känsla när jag väntade Liam, men i min magen så växte det en liten underbar pojke som tillslut ville komma ut och se världen! ;)




Så jävla jobbigt med dessa tankar och oron...
Men allt är nog som det ska vara...
Man får hoppas på det bästa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0