Rastlös till 1000....

Så jag satte fart med att omublera om i Liam´s rum, men går ju inte att göra så mycket där inne eftersom rummet är så puckat byggt...
Men hoppas att han kanske ska sova bättre nu! ;)
Inte för att jag tror det men ändå, man kan ju alltid försöka! HaHa

Vart lite större plats där inne nu, men sen kommer det ju bli mycket mindre plats när det ska in en till säng där inne när `´Lillen`´ i magen tittar ut och har vuxit upp lite granna, men det är som sagt ett tag kvar tills dess! ;)

Liam har så otroligt mycket leksaker, så jag funderar på om man ska rensa bort en massa som han inte leker med.
Men när man väl tar bort dom så ska han sätta fart att leka med dom, men då kan man ju bara plocka upp dom ur förrådet om det skulle va så! ;)
Man kan ju variera lite granna, han leker ju inte med alla saker på en gång!
Oftast är det bara klossar, duplo och det som han tycker är skoj att leka med
så jag ska ta och rensa lite granna och lägga ner i en kartong så man har alla leksaker på ett och samma ställe! ;)

Men nu ska vi ta och sätta på oss kläder och fixa oss iordning för att gå ut och busa lite granna innan det är dags att börja göra iordning käket!

Sen blir det att fortsätta med klimpens rum! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0