Puuh... men härligt!

Har hållt igång hela morgonen med att städa här hemma...
Känns faktiskt riktigt skönt att få allt gjort, vädrar, dammsugit, plockat alla leksaker, kastat in en maskin med tvätt, hängt/lagt in den rena & torra tvätten, diskat och fixat & donat...
Nu ska jag ta och svabba alla golven sen är jag helt klar! ;)
Enbart tvätten som ska hängas när maskin är klar! ;)

Känns så himla skönt att få detta gjort...
Slippa hålla på när man har en liten vilding här hemma som mer än gärna vill hjälpa till men också slita fram alla saker som man lägger undan! ;)

När jag svabbat klart golven så blir dett att börja fixa iordning lite lunch som idag blir spagetti & köttfärssås! ;)
Det får lilleman äta till middag idag!
Och storälsk får ta med sig det till matlåda! ;)
Men det är gott, så kommer nog bli att jag äter det till middag idag också fast jag kommer äta det till lunch nu! ;)

Nä, sätta fart med svabbningen innan storälsk kommer hem med lite fika! ;)

Blir att vila lite granna efter lunchen, även lyssna på bebis hjärtljud & rörelser innan det är dags att gå till dagis och hämta hem min älskade lilla klimp! ♥
Måste bara säga att Liam är så go, han verkar höra nå inne i magen för han lägger alltid huvudet emot och "pratar" med bebis! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0