Ny vecka! ♥

Härligt med Måndag!
Ny vecka med nya möjligheter! ;)



Tycker veckorna går alldeles för fort fram
... men man ska väl inte klaga, är bättre dom går fort än stannar upp! ;)

Denna veckan jobbar bara storälsk Söndag, Måndag, Tisdag... ledig Onsdag, jobbar Torsdag sen ledig Fredag & Lördag! ;)
Härligt, härligt! ♥
Så skönt när hela familjen är samlad! ♥

Idag har det inte hänt så värst mycket, vi tog en tripp ner på stan hela familjen och kollade runt lite granna!
Vart så himla sugen på grillad kyckling & potatissallad så det köpte vi med oss hem och mumsade på till lunch!
Liam är helt tokig i kyckling, åt som om han aldrig sett mat förut! HaHa
Men det är bra, kyckling är både nyttigt och gott, sen är jag väldigt glad att han älskar grönsaker, speciellt kokta grönsaker! ;)
Frukt är någonting han älskar också, banan, mandariner & vindruvor är han favoriter! ;)

Sen vid 14 åkte storälsk och jobbade och jag var så sjukt trött så jag testade lägga lilleman i våran säng och jag låg bredvid och vi somnade gott båda två! ;)
Var verkligen behövligt, vaknade sedan vid 16 tiden och då gick jag upp och donade lite i köket + att jag började göra iordning käket!
Liam sov fortfarande men vaknade när maten började bli klar, han har bra tajming denna lilla herren! ;)
Så ikväll lär han nog inte somna vid 18.30-19.00 tiden precis!
Men det gör absolut ingenting, han har ju sovit en del idag så nu får man passa på att mysa lite extra! ;)
Han är så gooo... han ska pussa mig på munnen hela tiden! ;)
Frågar man om man får en puss kommer han i ilande fart och pussar en! ♥

Bebisen i magen har tydligen vaknat till liv lite också
, man känner lite granna men det är inte sådär extremt mycket!
Kanske blir mer senare!
När jag väntade Liam så kände jag inte heller någonting knappt, han var väldigt lugn i magen!
Var mer i slutet man kände dessa rejäla sparkarna sen att hela magen rörde på sig! ;)

Jag är ju i v18-19 nu och har knappt fått någon mage så jag HOPPAS verkligen att jag inte får någon extrem mage! ;)
Var alldeles perfekt med den jag hade när jag väntade Liam! ;)
Hoppas även jag slipper alla bekymmer och smärtor innan förlossningen...
Det var någonting jag aldrig hade med Liam heller, mådde hur bra som helst! ;)


Aja, bara en massa babbel nu...
Ska ta upp min lilla groda som häller ut allt badvatten på badrumsgolvet, sen blir det MASSA mamma & Liam mys! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0