Natti Natti. ♥

Mitt lilla charmtroll somnade strax innan 19. ♥
Får se hur länge han sover, han har vaknat dom senaste nätterna och vart jätteledsen.
Tror att han drömmer mardrömmar och blir väldigt rädd för så fort han kommer upp i våran famn så blir han genast lugn och somnar om på en gång!
Eller så vill han ha närheten när han sover...
Han vill gärna ligga precis intill oss, där har han sin trygghet! :)
Men måste erkänna att när han sover i sin egen säng hela natten så känner man sig så himla utvilad & pigg dagen efter än om han ligger mellan mig & T.
Liam är en liten filur som absolut inte ligger stilla på nätterna utan han ska snurra runt, sparkas och hålla på! :)
Men samtidigt är det så himla mysigt att ha sin lilla prins bredvid sig i sängen när man sover! ♥

Det är iaf. skönt att han somnar & sover i sin egen säng på kvällarna så man får den här ensamtiden!
Sen om han kommer in till oss på natten spelar egentligen inte så stor roll! :)

Själv ligger jag i soffan med den minibärbara datorn och bara är...
Går ju inge skojsigt program på tv´n ikväll så har slagit på en film som jag ligger och slöglor på!
Brukar funka kanon att ligga och slöglo på en film, tillslut så slumrar man till! :)
Skulle behöva vila en lite stund iaf. jag är så himla trött nu för tiden!

Imorgon ska jag försöka ta mig in i förrådet och ta fram min crosstrainer & ta upp den! :)
Skönt att träna lite på den till en början! :)
Bättre att ta det lite lungt nu när man är gravid, men vill också ner till gymmet och träna lite granna! :)
Får ta det någon gång i veckan el. helgen...
Samtidigt är det skönt att bara kunna va hemma och träna lite granna! :)
Lääängtar så mycket tills jag kan träna på allvar och köra mina scheman som jag har nere på gymmet! :)
Men det får nog vänta tills `´Lillen`´ är ute eftersom min kropp sagt ifrån 1 gång redan och sen att jag vart tillsagd av min BM att ta det lungt med träningen!

Nä... nu ska jag ta och stänga ner för idag...
Najtinajt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0