Najtinajt! ♥

Nu ska jag ta och stänga ner datorn och bara lägga mig i soffan och slappa...
Inte för att det finns någonting att glo på precis, men det finns ju alltid en film man kan slå på! ;)
Fastnade framför dumburken när Sommar i Sverige visades, vilket sjukt jäkla program! HaHa
Men man fick sig några skratt ändå! ;)

Lilleman ligger fortfarande och sussar gott i sin säng, inte vaknat en ända gång hittills så hoppas verkligen att han sover gott nu! ;)

Längtar till älsk kommer hem efter 00 inatt, men tror nog att jag kommer sova när han kommer hem! ;)
Fast brukar oftast vakna till när han kommer upp!

Ska ta och fortsätta kolla på grannfejden, sen blir det att slå på en film...
Blir nog att slå på någon av boxen 2½ men, bara älskar den serien! ;)

Är också lite småhungrig
, så ska nog göra mig en smörgås! ;)
Choklad kan jag inte äta så mycket av då jag mår illa ganska så fort, men ändå älskar jag det och bara måste ha en bit! HaHa
Så gott! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0