Mys Fredag! ♥

Har precis kommit hem från stan, var nere och köpte lite papper till skrivaren + gotta till ikväll! ;)
Nu ska vi alldeles strax sätta oss och äta lite fruktsallad med glass & grädde! ;)
Smarrigt värre!

Dagen har vart rätt OK förutom att älsk läkare från Örebro ringde så nu blir det kontroller på kontroller hela tiden under 1.a året!
Så får vi se hur det blir sen!
Jobbigt med allt detta, men dom tror dom fått bort allt men är inte helt 100 på det!
Det dom opererade ut håller dom fortfarande på att analyserar, fast dom vet ju till 100% att det var canser!
Aja, bara försöka tänka positivt...

När jag satt på bussen både ner & hem så började bebis i magen att sparka hej vilt! ;)
Så himla härligt! ;)
Fast på vägen hem var det ganska jobbigt, varje spark jag fick så känndes det som om jag skulle pissa på mig. HaHa

Nu ska det mysas! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0