Lite ensamtid!

Lillhjärtat sussar gott, tog inte lång tid innan han somnade idag!
Trodde att jag själv skulle soma också men här sitter jag nu! ;)
Så himla skönt med ensamtid, man behöver verkligen den lilla tiden man kan få!
Bara få slappna av, göra precis vad man vill! ;)

Jag ska iaf. kolla på Sveriges värsta bilförare som börjar kl. 20 sen om jag orkar & är vaken så tänkte jag kolla på Not another teen movie som börjar kl. 21!
Men vi får väl se om jag orkar hålla mig vaken, är ju så sjukt trött på dagarna & kvällarna nu för tiden!
Hoppas att det ska bli bättre! ;)
Är glad att Liam är ledig från dagis imorgon, så slipper man gå upp halv 7 utan kan ligga och dra sig och bara mysa i sängen om han skulle vakna tidigt! ;)

Så himla skönt att det är Fredag imorgon och hela familjen samlad i 2 hela dagar! ♥
Bara få mysa och umgås med varandra! ;)
Se vad vi ska hitta på för nå skoj, ,men någonting blir det iaf.
Först imorgon bitti ska jag ta och dammsuga & svabba golvena igen, skönt att göra det ganska ofta och speciellt nu när vi har en långhårig katt som fäller en massa päls!
Ligger hårtussar överallt så man går och plockar hela tiden! ;)

Aja, nog med babbel... ska kolla runt på nätet, läsa lite bloggar, kolla fejjan osv. innan Sveriges värsta bilförare börjar! ;)

Nattis på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0