Lillfisen sover, nu lite ensamtid! ;)

Lillhjärtat somnade i sin säng utan nå större problem nu ikväll innan 20 strax!
Jag vill helst att han ska sova innan 20 på kvällarna, och oftast somnar han innan dess! ;)
Var lite gnäll men inte nå större, la mig bredvid honom i hans säng och pillade lite i håret och vips så soomnade han! ;)
Har även vaggvisor på låg volym, det är något som får honom lugn! ;)
Ska bli skönt när man kommer in i rutinerna igen!
Men vi förstår att han haft svårt att somna den senaste tiden och vart grymt gnällig, tuggat som en tok på nappen och allt han kommit åt!
Hans 17.e & 18.e tänder (hörntänder) är på G, man ser dom lite svagt så dom kommer nog spricka ignom vilken dag som helst!
Så himla jobbigt med dessa stora tänder! ;(
Måste göra riktigt ont!

Nu så sitter jag i vardagsrummet med den lilla mini bärbara med en stor kopp te, en macka och kollar på Sveriges Mästerkock! ;)
Klart man måste kolla på det när Pär Moberg är med! HaHa
Södermanland galning, men han är go... lite "dryg" i verkligheten men ändå snäll! ;)

Åhh, snart är det helg igen! ;)
Veckorna går så himla fort, men ska bli väldigt skönt att ha storälsk hemma Fredag & Lördag! ;)

Längtar också en massa tills vi ska tillbaks till BM den 10.e Februari och mäta magen, lyussna på bebis och prata en massa! ;)

Sen den 17.e Februari åker mamma, jag och min syster Madde på kryssning till Tallin, ska bli så grymt skönt att få komma bort ensam och bara vara!
Men visst kommer sakna mina 2 älsklingar, har aldrig vart ifrån min lilla klimp så länge! ;)
Högst några timmar på en dag men aldrig någon natt!
Åker på Torsdagen och kommer hem någon gång på dagen på Lördagen!
Men det ska nog gå bra, han får lite ensamtid med pappsen sin! ;)

Nää, nu blir det att kolla vidare på tv´n och inte sitta här och babbla! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0